Ми пропонуємо нашим клієнтам сучасні та безпечні платежі, у відділенні “Нової Пошти”, у наших магазинах (самовивіз) або доставка по місту.
Ви можете оплатити замовлення, накладним платежем у відділенні “Нової Пошти” або безготівковим або готівковим способом у наших магазинах, за адресами:
Післяплата або накладний платіж (діє комісія за повернення коштів, згідно правил кур’єрської служби доставки).
Ми стараємося, щоб кожна покупка в наших магазинах відбувалася за найвищим рівнем якості і задоволення. Проте, якщо виникла ситуація повернення, ми також завжди йдемо на зустріч, щоб клієнт завжди залишався задоволений співпрацею з нами.
Відмова від купівлі товару (якщо замовлення ще не відправлене). За умови якщо замовлення ще не відправлене, клієнт може відмовитися від нього. Ми повернемо оплачену ним суму за мінусом розрахунково-касового обслуговування (комісії).
Повернення замовлення Клієнт має право повернути замовлення після його отримання у разі виявлення неналежної якості продукції*.
*Під неналежною якістю продукції у даному випадку варто розуміти:
**Заявка на повернення товару приймається не пізніше 14 календарних днів, з дня його отримання клієнтом.