La Nordica Тандири Садові пальники
La Nordica Тандири Садові пальники
Опалювальні печі

Оплата

Гарантія результату

Широкий асортимент

Вигідні ціни $

Кваліфіковані майстри

ДОСТАВКА ТОВАРУ

Ми робимо все можливе, щоб Ви отримали замовлення якнайшвидше.

Після того, як Ви оформите замовлення, розпочнеться його опрацювання – наш консультант зателефонує Вам, щоб уточнити перелік товарів, їх наявність та ін. деталі. Опрацювання та відправлення замовлень відбувається в робочі дні. Опрацювання замовлень, оформлених в суботу та неділю, а також в святкові вихідні відбувається на наступний робочий день*.

Для доставки своїх товарів ми використовуємо послуги зовнішніх кур’єрських компаній: на даний момент, вся доставка замовлень з нашого магазину здійснюється Новою Поштою.

Для жителів Києва та Вінниці: Ваше замовлення буде доставлене у зручне для Вас відділення Нової Пошти. Можлива також адресна доставка вантажним таксі з гідробортом (вантаж понад 150 кг), та адресна доставка, якщо за потрібною адресою таку доставку пропонує та може здійснити перевізник Нова Пошта.

Для жителів інших міст України – Ваше замовлення буде доставлено у зручне для Вас відділення Нової Пошти. Можлива також адресна доставка, якщо за потрібною адресою таку доставку пропонує та може здійснити перевізник Нова Пошта.

Зберігання посилки у відділенні Нової Пошти відбуватиметься за правилами перевізника, а після закінчення стандартного безкоштовного терміну зберігання замовлення, яке не було отримане Покупцем, буде повернуто Продавцю.

ПАКУВАННЯ

Ми намагаємось мінімізувати кількість упаковки, яку ми використовуємо, тому всі речі упаковуємо під час збору конкретного замовлення. Стандартно замовлення акуратно упаковується в картонну коробку (для маленьких за об’ємом речей може використовуватись щільна пласка упаковка). Коробка зверху має додаткове захисне покриття плівкою (захист від вологи / забруднень та ін. пошкоджень під час транспортування). Якщо у Вас є особливі побажання щодо того, як би Ви хотіли, щоб ми упакували Вашу покупку – повідомте нам про них, будь ласка, і ми спробуємо знайти рішення, за можливості.

САМОВИВІЗ (ТІЛЬКИ ДЛЯ ПОКУПЦІВ З М. ВІННИЦІ) ВИВАНТАЖЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

Покупці з м. Вінниці  також мають можливість самостійно забрати своє замовлення із нашого офісу. Для цього, оберіть “самовивіз” під час оформлення покупки на сайті, далі наш консультант зателефонує Вам, щоб підтвердити всі позиції покупки та повідомить, коли замовлення буде готове в офісі, щоб Ви могли його забрати.

Речі, замовлені для самовивозу, ми відкладаємо на період до 2 робочих днів. Адреса для самовивозу (будні дні з 09:00-18:00, лише після підтвердження готовності замовлення до отримання): м. Вінниця, вул. Лебединського, 7А та 1-й км Хмельницького шосе.

Повернення та скарги

Ми намагаємося, щоб кожна покупка в наших магазинах відбувалася за найвищим рівнем якості і задоволення. Проте, якщо виникла ситуація повернення, ми також завжди йдемо на зустріч, щоб клієнт завжди залишався задоволений співпрацею з нами.

Відмова від купівлі товару (якщо замовлення ще не відправлене). За умови якщо замовлення ще не відправлене, клієнт може відмовитися від нього. Ми повернемо оплачену ним суму за мінусом розрахунково-касового обслуговування (комісії).

Клієнт має право повернути замовлення після його отримання у разі виявлення неналежної якості продукції*.

*Під неналежною якістю продукції у даному випадку варто розуміти:

- невідповідність виду товару, замовленому на сайті;

- присутність посторонніх компонентів, не вказаних в складі продукту.

**Заявка на повернення товару приймається не пізніше 14 календарних днів, з дня його отримання клієнтом.

АКЦІЇ